Sunday, November 14, 2010

KeJe KaT TmN JoHoR JaYa

First day aku kat taman johor jaya..suasana lain sangat....bkn aku tak biasa dok branch cuma kali ni aku rasa amat berbeza..mungkin faktor umur kot..hehehe..maklimlah dah nak masuk umur ke angka 4 ni,aku ken dok kat customer service..jadi pegawai khidmat pelanggan..kena attend pelbagai kerenah pelanggan..huhuhu..kena marah dgn pelanggan..

Tiap pagi aku nak gi keje rasa tension je...Aku dah lah tak biasa lagi dgn sistem BDS tu.terketar2 nak key in kalau ada org bukak akaun..huhuhu..sedihnya..pas tu setiap counter ada masa waiting and serving time..kena kat aku sure masa serving tu lama maklumlah masih terkial2 dgn sistem tu....

Dulu masa kat echannel aku jd cikgu..hehehe..sekarang ni aku jadi murid lakssss...tensionnya jd murid ....waktu lunch pulak,aku tak lunch dgn dia org..aku gi lunch dgn kawan2 lama kat HP tu..nasib baik gak aku ada geng lama kalau tak tak tahulah cam ne nasib aku kat sini...

Aku pun dah cakap dgn hubby aku, entah sampai bila aku dapat tahan dok kat sini....

1 comment:

hunny d bunny said...

emmmm, itu salah satu sebab hani dah 10 tahun kat e-channel... x berani sahut cabaan cam kak sha yang berani.... x pa kak sha nak dekat ngan 'ABE' kannnn