Sunday, November 14, 2010

TeRiNgAT KiSah SiLAM

Sejak aku dok kat JB ni,aku seing dibayanagi dengan kisah silam aku keje. Maklumlah dok kat sini,aku rasa tak best...tu yg asyik dok ingat kisah lampau aku..huhuhu..

Jangan salah anggap bukannya aksi terlampau tapi kisah aku keje di jinjang.tjj hp dan menara..

aku membandingkan pindah randah keje ni..hehehe...dulu masa aku kat jinjang dan transfer ke tjj hp,aku kena buat keje baru yang tak terpernah aku buat..aku tak lak rasa tension,pas tu dari tjjhp aku ke menara keje dgn judy yg memang committed dgn keje,siap ada target,pun keje baru aku tak jugak rasa tension..

pas tu masuk echannel...mula2 buat balancing..memang teruk kena hentam dgn finding audit..aku masih rasa tak tension..pas tu aku ditugaskan buat bills payment n ESA,aku tmasih ak rasa tension walaupun ianya masih baru kat dept aku,aku kena carik sendiri report2 yg perlu untuk bills pymt n esa....

tapi sejak aku ke sini,lain benar environment kat sini "kurang mesra alam"..tu yang membuatkan aku rasa tension,boring setiap kali aku nk gi keje...

untuk kekawan aku kat echannel,doakan kat aku ye..semoga aku lama keje kat sini...huhuhu :-( RINDU SANGAT KAT SEMUA DI SANA

3 comments:

hunny d bunny said...

hani pun rindu kak sha....dah x leh nak gosip2, ngadu2....

ada hikmahnya tuh.alah bisa tegal biasa.sabo3

mama said...

salam kak,
nak comment sket bley...
tak nampak lar akaknyer font tu..kasi tukar kaler bley...heheheh.pandai jer aku comment ..hahhaah...maklumlar saya ni kan mata kelabu..jadi rasa kelabu jer bila baca ...heheheh..
lagi satu..bawak bsabar...

musha said...

untuk hunny..ye lah akak pun tak de org nk bergosip kat sni..huhuhu

untuk mama pulak,sori lah ye...b4 baca highlight kat tulisan tu...hehehe