Friday, October 01, 2010

AriSSa oOOoooo ArISSa.......Ica..Ica

Haaaa..tuan puan sekelian..ni dia anak dara ku..Arissa Nabila Musa..umur dah nak masuk 7 bulan pada 09 Oct ni..hihihi...Sememangnya aku memang ada anak yg ramai,kekekeke..tapi dgn Ica ni je yang memoningkan kepala aku ni..Suka menangis je..kememeh..anak bongsu lah katakan..ye ke bongsu????hehehheeh

Hubby aku pun surrender nak jaga dia..balik je dari rumah bbsitter,perkara pertama yang akan dia buat melalak..huhuhuhu...dah bagi makan..diam jap...aminnnn..Pas tu bila jam menunjukkan pukul 6:30pm ke atas,sambung melalak lagi..pening mak aku n hubby aku nak jaga dia. Aku rasa bg Ica,bila dia balik umah ,umi mesti ada bg susu kat dia..tu yg dia melalak masuk time tu..

Mak aku dah buatkan susu botol pun,dia tak nak hisap susu tu..Ciannyee mak ku..penat buatkan susu,Ica tak nak minum pulak.. Ica tu kalau menangis,aku kat luar pagar rumah pun dah boleh dengar...huhuhuhu...Sedih aku dengar..

Yang menarik tentang Ica pulak,dia suka menonggeng dan duduk tak betul.Cuba tgk gambar tu,pelik kan dia duduk...hehheheeh..

Ica oh ica..cepatlah besar dan cepatlah jalan...Nak oiiii..

3 comments:

hunny d bunny said...

ha tu lahhh, teringin sangant nak gegirl

musha said...

Hunny bunny..

tu lah pasai..apa nak wat..dugaan..kan yang ni anak bongsu..kuikuikui..

Our Story said...

ala2 tomeinya dia...
anak saya nama Arissa Qaisara panggil ica jugak...

salam kenal...