Friday, October 01, 2010

BLOG AKU SUKA BACA...

Untuk makluman semua,sebelum aku serious buat blog aku ni,aku suka sangat 3 blog ni hari-hari. Semuanya di introduce oleh kawan aku Hani..Dia ni memang pembaca setia blog..banyak blog yang dia baca setiap hari. Tapi aku cuma ikut 3 blog ni :-

1)Blog Ana Suzana - Mula2 baca blog dia sebab suka tgk rumah dia yg cantik..Pas tu terus ikuti aktiviti harian dia. Dia jadikan blog ni sebagai diari,segala kerenah anak2 atau aktiviti harian dia di paparkan dibolg ni..Ramai peminat ana ni tau..

2)Blog Kadi Kluang - Mula2 baca sebab hani dok cerita pasal novel bersambung "Man Buger" (sehingga hari ni baru episod 45)hasil nukilan kadi kluang tu sendiri mungkin jugak kisah benar .Kalau dia tak sambung pasal novel dia,dia masih bercerita kisah benar hal rumahtangga untuk pengajaran.

3)Blog MazidulAkmal Sidek - Baca blog ni cz ada yang tak di update disuratkhabar tapi diupdate di blog mazidul ni such as gambar2.Banyak kisah benar dalam ni..

No comments: