Friday, October 01, 2010

Comforter Set Baru..MiCkEy MoUSe tuuuuuuu......

Sebelum kuar lunch tadi,Ipin ada dtg wat promo sikit kat sini. Dia bawak 1 comforter set Queen,1 comforter set single and 1 bedsheet single. Mula2 tu aku agak confius gak le,kekawan ofis ckp comforter set (Q) tu dgn nama double....apasal lak double..Confius!Confius!..

Sue ambik yg Queen size, Ayu amik yg single size tapi yg bedsheet single tu tak laku. Aku jd mak pacak je kat situ,saje sibukkan diri try sentuh bedsheet yg single tu. Lembut nyeeeee tapi aku bukannya beli pun..pas tu Ipin kata ada lagi satu Queen size macam Sue tu. Memandangkan aku sememangnya confius dgn double so aku tanya ipin.Ipin kata double tu adalah Queen..So apa lagi dari aku terus booking le dgn Ipin takut org lain amik pulak.

Ipin kata best buy,sebelum raya dijual RM80-00 tapi kini di jual murah...Sue cakap memang murah cz dia survey kat Wangsa Walk,comforter sahaja tak tebal mcm ipin jual ni,regenya RM100++...

Yang menariknyeeee comforter tu rene IJAU...ijau lagi tuuu .Semalam beli tupperware rene ijau,ari ni pulak beli comforter set rene ijau gak...tahulah rene ijau tu paveret warna hubby aku..tapi tak kan aku pun nak suka kaler tu gakk????


Ni dia comforter set tu..cantik weeiiiii....ptg nanti nak bawak balik umah,basuk cadar tu pas tu leh pakai kat dalam bilik aku..kuikuikui..sure anak2 aku hot.. umi guna cadar mickey mouse...Jangan marah ye anak2 semua..sekali kali bglah umi jadi budak kecik gak...hehehhee

No comments: