Thursday, September 30, 2010

Cerita Ku Bermula (chapter 2)

I'm backkkkk....ni nak citer lagi ni...

balik umah je,cam biasalah masih kena basuh kain..huhuhu :( .....cian kan kat aku. soh anak pompuan aku yg umur 9 tahun basuh baju pun tak leh wat..padahal bknnya dia kena basuh dgn tgn..masuk mesin je..ada je alasan dia..nak tak nak umi mithali ni lah yg kena wat keje ..hubby aku???dia dah balik JB..keje leeee...

Dah siap basuh 1 st trip punye (basuh baju ni ada 2 trip maklumlah anak ramai..kikiki),kena lah p sidai kat porch tu..Wah!!! Aku berangan2 le apa nak tulih kat dalam blog aku tu..Siap sidai kain..tup tup tup sikecik aku Arissa Nabila tu melalak pulak..aduhai bikin spoil mood aku nak mengarang ni..Umi ni dah byk nak tulih,ica melalak pulak...

Tak pe lah ica..kerana ica umi tangguhkan niat mengarang umi tu.. (bersambung lagi daaa)

No comments: