Thursday, September 30, 2010

Cerita Ku Bermula....(chapter 1)

Haaaa.....sekarang aku dah mula nak jadi panglipur lara...Wahai penduduk sekelian alam..dengarlah citer aku ni..kihkihkih..

Alkisahnya..tanggal 29/09/2010,sibuk le kakawan kat opis ni dok apdate blog mereka,so tersentuhlah hati aku nak tgk blog aku yg dah lama tak apdate..google lah nama blog aku..HAAAAAHHH..tak de..impossible..cam ne blh jadi cam ni..Aku google Musha family dapat nye Mushi Family..kekekekke...

Kawan aku mas tolong google gak blog aku tu..pun hampehhh tak de gak..

Frust..frust..frust..so tak nak hampakan aku pun ckp dgn member aku tu.aku nak buat blog baru lah..

So spt biasa kenalah isi maklumat..dah 100% isi..tetiba kuar lak message..email aku dah ada so apa lagi aku pun begong..password dulu mmg tak hingattt..aku pong terpaksalah ikut arahan..soh tuko password..hambik ko...

YAAAAAAHOOOO..YA BE DA BEDOOOOO..Akhirnya aku dapat kembali blog lama yang dah terbengkalai tu...

Tima kacih pada Mas n Hani kerana bekerja keras mencari blog aku dan memberi tunjuk ajar untuk design blog aku ni..maklumlah aku ni buta IT..hehehe..

B4 balik keje..depa berdua dah ckp kat aku,soh aku cari idea nak tulih dalam blog aku ni maklumlah dah lama tarak citer so dah 2 tahun ni sure byk citer nak dikongsi..

Oklah frenz....jangan bimbang bayak citer lagi yang aku citer kat sini..cuma aku takut korang lak boring nak baca citer aku ni..kikikiki... (bersambung)

No comments: