Thursday, September 30, 2010

TUppERware oh TuPPerWare......

Ni nak citer sikit ni...td aku baru je beli tupperware..Bekas Tapis Macam2 RM9-90 rene ijau...Haaa tu dia rene ijau lagi so aku tulis ni pun kenalah rena ijau gak,nak miss lah katakan,kihkihkih

Citernya begini tgh lunch kat ofis,dtg lah kawan aku fiza buat promo tupperware kat Hani ni..memandangkan aku ni dok kat sebelah je dgn hani,aku tgk le benda alah tu..kecik..so hani xplain le kegunaanya pada sabarina-kwn ofis aku gak le..aku rasa sepatutnya fiza le yg xplain tapi ni lain pulak org yg beli tu xplain..hihihi..baguslah tu hani,selamat fiza,tak bazir air liur fiza nak xplain.

Memandangkan cara hani tu explain baguih kottt..so mas pun beli dan aku pun turut hanyut gak beli tupperware tu..kekekek...dah lah duit tinggai ciput beli pulak benda tu..poning2..

Kepada Hani-akak raselah lebih baik jadi jurujual tupperware sure cepat abih punye tupperware tu..Kepada fiza (kalau baca blog ni)-rasa-rasa nak cari org buat part time explain product tupperware tu,p cari Kak Hani..100% baguih dia xplain...

2 comments:

hunny d bunny said...

kak, kalu hani jadi sales women sure x jalan sbb kalu hani punya confirm orang x beli.... hahahaha

musha said...

Hani,

Janganlah ckp cam tu,blm cuba blm tahu...ni bakat terpendam oooo...Dah pencen nanti,hani dah ada tahu keje apa yg nak buat..kekekke