Thursday, September 30, 2010

Cerita Ku Bermula..(last chapter)

Tolongggggg kekwn..korang perasan tak tarikh kat blog aku ni..semalam punye tarikh..cam ne nak tukar ni...??????

Ayoyoo aku dah lah buta IT,nak godek bende alah blog ni tak tau..huhuhu...

Nanti korang tolong aku,aku belanja ari senin 04/10/2010..byk makanan ada ari tu nanti..kihkihkih...

30/09/2010- terpaksalah letak date ni..ni time n masa aku tulih blog ni.. Ari ni ujan lebat sangat..sampai lrt putra setiawangsa pun dah lambat..sib baik tren tak wat problem,org pun tak ramai..senang je satu tren 2 koc dtg aku dapat masuk.Alhamdulillah..

Dlm tren pelbagai kerenah aku boleh tgk..tapi dalam kepala otak aku ni aku masih pk apa nak tulis dalam blog aku ni. Mcm biasa sampai klcc,aku kuar..nak p ofis aku kat jln raja chulan..jln kaki tu dari klcc ke raja chulan..tapi tulah tak kurus2 gak...kihkihkih..

Alamak tetiba perut aku memulas..aduhai apasal lak perut ni wat hal dah lah aku kat tepi jalan nak melintas depan wisma UOA lak..trafic light lak mcm lama..ku kempiskan perut ku yg "ramping" ni..

Nampak je lampu "org" tu rene ijau,cepat2 aku jln masuk ke wisma UOA..aduhai tak org untuk aku tanya dan tak lak signboard tandas. Keluar cepat teruskan perjalanan ke ofis..mcm boleh tahan lagi ni..kikikii..

Kena lintas jalan lagi ke wisma Cosway.Kali ni tak de lampu isyarat,sediri mau ingat le masa melintas tu..nasib aku baik..kurang keta..mayb ujan so kenderaan kurang kott(aku agak lee)..

Masuk je wisma cosway..aku nampak pompuan indon sedang menyapu..so apa lagi tanya le dia..

Aku : Nak tanya sikitblh?Toilet kat mana?

Pompuan tu : Kakak pegi terus belok kanan

Aku : Terima Kasih ye..

Nasib baik je pompuan indon tu tahu bila aku sebut "toilet"..kalau tak abih la aku..

"Misi" selesai..pas tu terus jln kaki ...selamat sampai ofis



3 comments:

mama said...

citer sambung2...best la..terasa cam baca kisah lam kd kluang laks...heheehhe...best!best! hen hou..hen hou...!!!

hunny d bunny said...

chaiyok!chaiyok!, mama punya lah lama nak tunggu kak sha punya hupdetttt

musha said...

mama & hunny bunny..

ni lah penangan 2 tahun...nanti jangan lupa tau baca blog ni lagi tau,walaupun nanti akak dah tak sama2 kat ofis tu lagi..huhuhu :(